fredag 7 maj 2010

Brodera

Del 1 i majutmaningen blev lite brodyr. Jag har pysslat ganska mycket i mina dagar, med lite av varje faktiskt. Men broderat har jag av någon anledning aldrig gjort. Men jag hade bestämt mig för att jag skulle brodera något på sonens lapptäcke och eftersom att jag inte riktigt visste hur man gjorde så blev det liggande. Men nu har jag gjort det. Och när jag tittar på det så tänker jag att jag kanske kan säga att det är nått barn som gjort det i slöjden... Tror jag ska öva lite till.


"Liten växer och blir stor, glädje skänker far och mor"

3 kommentarer:

  1. Ljuvligt! FULLSTÄNDIGT betagande!

    Det känns som om jag nästan berööövat mina barn något genom att inte ge dem något lika intagande när de var små! :-)

    SvaraRadera
  2. Det är ju helt underbart Jojo, du behöver inte öva, det är perfekt!
    Puss o kram till pysseldam!

    SvaraRadera