fredag 4 juni 2010

Loppis

Som en uppvärmning på den kommande loppishelgen tog jag en tur på några av Malmös permanenta loppisar och gjorde några riktiga fynd, tycker jag!


En lampa till sonens blivande rum och en doppvärmare, som köptes
mest för det fina fodralets skull

En Brio bondgård har jag spanat efter länge!


De här fina månadstavlorna bara älskar jag. Den högra hittade jag på myrorna igår och den vänstra hittade jag på en loppis i Skottland

Sist men absolut inte minst, en utdragssäng till sonen!
Den kommer nog att målas vit.

2 kommentarer:

  1. Vilka fantastiska loppisfynd! Jag blir lite avis på både det ena och det andra, och lite på att Malmö säkert har ett lite större loppisutbud än Uppsala (har jag hört).

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag råkade titta in på din blogg samtidigt som jag tittade på en annan tjejs blogg. Och vad ser jag på hennes sida om inte just dom där månadstavlorna! Världens är liten. Kan inte låta bli att skicka en länk dit till dig=) Hon säljer nämligen dessa tavlor. http://kasparassalgsblogg.bloggagratis.se/

    Fin blogg förresten! Tror jag ska följa den ett tag=) Ha det!/Elin

    SvaraRadera