tisdag 26 oktober 2010

I väntans tider

Just nu känns det som att jag väntar och längtar efter så mycket, så att jag har lite svårt att hålla mig i nuet!
Jag längtar till julen som aldrig förr, i hopp om att få mer tid med familjen och att få pyssla med både det ena och det andra. Vi har börjat längta efter ett nytt hem och mest av allt längtar vi efter ett syskon som om allt går som det ska är färdiggräddad i mars. Och fast det inte var så längesedan sist så längtar jag redan efter de små bebiskläderna och allt annat härligt som kommer därtill!

Fina spjälsängen Sebra som finns på miljögården

Sötaste bodysuiten (som jag inte minns var jag hittade...)

2 kommentarer:

  1. Älskade tös! Mysigt att läsa! Vi ska mysa tillsammans i jul! Jag längtar också!

    SvaraRadera
  2. Fint! Både sängen och bodyn! Jag längtar : )

    SvaraRadera