tisdag 10 januari 2012

Och vinnarna är...

Först och främst skulle jag vilja tacka alla för alla fina kommentarer och uppmuntran jag fått! Så roligt! Extra roligt tycker jag att det är när jag inspirerat andra till att pyssla själva! Hoppas jag kan fortsätta med det!



Så till tävlingen, som nu är avgjord. Lillebror har varit enväldig domare. Med sina små fingrar lyckades han plocka upp 3 små lappar, en vit för filten, en blå för fåglarna och en grön för filuren och innan han knycklade ihop dom eller åt upp dom, lyckades jag hinna med att veckla ut dom och fotografera.





Så stort GRATTIS till:


som vann filten!





 som vann en filur!



 som vann fåglarna!

Maila mig era adresser så kommer vinsterna på posten.
jojokansjalv@gmail.com
Tack för att ni var med och tävlade!


3 kommentarer:

  1. De tackar jag för :-) En go plutt som säkert tyckte lappen med mitt namn smakade gött.
    Ha De!

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Gudrun kom mitt i blåsten i dag. Lowa e glad och storebror har iaf fått titta på Gudrun. Gudrun sitter på sängkanten och balanserar :-)
    Tack för en mycket uppskattad filur
    Ha De!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att den var uppskattad!! Då kom den rätt! /jojo

    SvaraRadera