onsdag 13 juni 2012

Loppisfyndat

I måndags hann jag med en sväng till favoritloppisen Framtid i Helsingborg. Eftersom att mina killar älskar att leka med mina pysselgrejer, som fram tills nu funnits i lådor som varit mycket enkla att öppna både för en två åring och en ett åring, så har ju det resulterat i att alla mina pysselgrejer legat i högar på golvet minst två gånger om dagen. Ett gemensamt beslut från alla vuxna i familjen (inkl mormor...) var att finna ett skåp med lås!Och då hittade jag det här. (Visserligen inte lås på de tre lådorna, men för fint att lämna pga det!)Så nu ska det fyllas med tyger, nålar, saxar och annat mindre barnlämpligt.


Och så lite små vaser, som nog får följa med till kolonin.
 

1 kommentar:

  1. Skåpet gjorde sig verkligen i ert matrum och vaserna kommer säkert till användning allt eftersom er lilla kolloträdgård växer fram.
    Puss&kram

    SvaraRadera