lördag 18 februari 2012

Garnkorgen

Jag köpte en garnkorg för längesedan. Jag var lite förtjust i idén att man kunde se garnet genom korgen. Men det visade sig att även mina barn blev väldigt förtjusta i den idén och tillbringade rätt mycket tid med att stå och dra ut garnet mellan springorna. Så nu tröttnade jag och sydde ett tyg som skydd precis som jag så fint hittade här. 



I korgen kan ni skymta mitt påbörjade virkprojekt till Storebrors affärslekar. Mer om det senare.


Det här var också fint, om man nu vill se sitt garn...

Eller så kan man ha det så här fint som jag hittade på pastill


2 kommentarer:

  1. Sekunden innan jag gick in på din blogg satt jag och tänkte att jag vill ha någon slags förvaringskorg till med virkprojekt med garnrullar. Så märkligt, men passande. Tack för fin inspiratioN!

    SvaraRadera
  2. He he! Det var ju bra, nu fick du lite olika uppslag! Ser fram emot att höra vad det blir för virk projekt :) trevlig söndag!

    SvaraRadera